/ Utmaningar /

Bästa / Sämsta

Jag antar Therese's utmaning om att visa er mina bästa och sämsta köp iår!

Bästa köp
Min guldglittriga JC lookis för de är så galet snygga!
Även dessa skor i herrmodell från HM är välanvända.
När jag äntligen hittade denna hatten på Monki blev jag överlycklig. Den är älskad.
Ett av mina mest använda plagg är min skira klarblå skjorta helt klart.
Årets fynd är nog ett av årets första köp, mina beiga skinnbrallor jag köpte på jobb för 50kr.
Sämsta köp
Mina bruna HM boots får nog räknas som ett dåligt köp. De är sjukt snygga men ack så osköna.
Mitt långa kulhalsband från HM, skit snyggt verkligen, men inte på mig. Har burit det en gång bara.
En fräck t-shirt med tryck från ONLY. Älskar budskapet men det funkar inte på min byst.
Ett dåligt köp är ett stelt armband från Lindex som går upp hela tiden. Sjukt opraktiskt!
Sen har vi ännu en tröja med tryck. Älskar linnet men det går bara inte så bra ihop med stor byst. Att jag inte lär mig.
Jag skickar vidare utmaningen till Tina, Tilda, Sanne, Anna, Anna W, och Pyttis
#1 / / sanne:

Tack för utmaningen :)

Ska det bara gälla kläder/skor/smycken eller övriga inköp också? :)