/ Ur arkivet /

Maj x4

2008
I Maj 2008 gjorde jag en första beställning från Forever21. Har kvar ett par klänningar sen dess, faktiskt. Köpte boken Fashionista av Martina Bonnier. Jobbade som personlig assistent. Festade med Joanna i Ängelholm en hel del. Hade dille på att baka cupcakes. Började en resa mot att bli blond. Skrev ett par viktiga inlägg om våldtäckt.


2009


Maj 2009 bjöd framförallt på en sak. Fest, fest, fest och fest. Vi festade jag massor. Drack rosé på Torstens och livet lekte. Vi åkte på Roadtrip för att hälsa på Hanna i Karlskrona. Festade lite mer. Ja, sen pluggade jag lite också.


2010


I Maj 2010 flyttade jag hem. Tog plats på mina sex kvadrat och bejakade skogen. Tog studieuppehåll och blev arbetslös. Var allmänt låg.


2011


I år har Maj varit toppen! Jag har jobbat massor, varit på Susannes bröllop. Hängt på Oriflame-eventet i Malmö. Bott hos Moster Lotta i Landskrona. Shoppat en hel del.