/ Frågor & Svar /

At the moment


Plagg:
Stickat, stickat och stickat. Koftor, tröjor, halsdukar, mössor och vantar - you name it.
Väska: Nästa väskinkp blir definitivt en shopper!
Skor: Mina bruna HM-boots är sjukt snygga men ack så osköna. Är på jakt efter ett par snygga svarta sköna boots. Till julens alla fester varvar jag mina guldglittriga foxy look-alike med mina lita harness look-alike.
Accessoar: Maffiga ringar, stela halsband och ett par armband.
Vill-ha-plagg: En fluffig jacka. Typ den vita i Jenny Skavlans kollektion för BikBok.
Trend/er jag inte hakar på: Den maskulina. Det funkar bara inte på min kropp även om det är sjukt snyggt.

Frisyr/er: Utsläppt naturligt elle den höga knuten (så länge det nu varar ifall kylan slår till)
Hårprodukt/er: Värmeskydd från Hype by Mood och hårspray från syoss.
Makeup: Jag har hittat en foundation som funkar hjälpligt på vin torra hy åtmistonde nu innan det blivit riktigt kallt. Dream Satin Liguid från Maybelline. Till vardags är det bara foundation, mascara och lite rouge som gäller. Till fest blir det oftast sotade ögon.