/ Frågor & Svar /

6 modemissar att undvika i vinter

  1. Öppna skor med tunna strumpbyxor. Oh no säger jag. Jag kan väl köpa en öppen tå med vanliga svarta heltäckande strumpbyxor. Men nylonstrumpor i peeptoes? Icke! Satsa på ett par snygga pumps!
  2. Balhår. Du behövde både locktång och plattång. Ditt hår är halvt uppsatt halvt nersläppt. Det ser ut som om du ska på studentbal. Satsa på enkla och lätta hårstilar!
  3. Extrem urringning. Jag är normalt sätt för att vara modemodig. Men att visa hela partyt dina juldekorationer är inte min kopp te. Satsa på en snygg v-ringning eller en enaxlad klänning.
  4. Discokulan. Jag är helt för glitter och paljetter. Men håll dig till ett plagg typ. Annars ser ni snart ut såhär.
  5. Synliga troslinjer. Det gäller väl iofs alltid. Men framförallt under alla snygga uppklädda julfester - sömlösa trosor!
  6. För tight för att röra sig. Ja, ni förstår nog. Det supertighta fodralet som gör att du måste stå upp och hålla in magen hela kvällen. Julen handlar så mycket om mat, satsa på klänningar med vippigare kjol så är du safe.