/

22 December - Hur jag förändrats de senaste två åren

 
Ojojoj. De senaste två åren. Om vi ska börja med det mest uppebara, min kropp. För två år sen såg jag ut ungefär som idag. Jag hade precis träffat min föredetta och var nykär. Sen blev jag sambo, börja käka p-piller och skadade mina fötter. Gick upp enormt mycket på rätt kort tid. Vi snackar 15kg på mindre än ett år. Vi separerade i början av sommarn och efter ett tag fick jag nog. Nu jävlar ska kilona bort. Och som dom rasat. 17kg på fyra månader ungefär. Än är jag långtifrån färdig men jag är verkligen på banan. Men förutom det rent fysiska så har jag verkligen hittat hem i migsjälv. Jag vet vem jag är och vem jag vill vara. Jag lärde mig otroligt mycket i min förra relation. Om mig själv först och främst. Jag känner dock att jag just nu är mitt uppe i mitt livs resa. Att jag har hittat tillbaka till Lina. Nu ska jag bara få utsidan att se ut som jag känner inom mig. För vet ni vad? Helvete vad jag känner mig snygg! Och tro mig när jag säger att det var lääääänge sen jag kände det. Hela denna hösten har varit magisk. Och jag är så spot on säker på att 2014 kommer bli fantastiskt!
 
 
Lina 2011 och Lina 2013