/

23 December - 5 galet heta män

Åh vad jag längtat efter denna lucka! Att lista fem heta kändishunkar! Med bilder så ni fattar grejen. Vi kör på direkt!
 
Först ut har vi den hetaste av heta. Ed Westwick. Allra hetast är han uppklädd till tänderna som överklasskillen Chuck Bass i Gossip Girl. Hans lite sömniga blick och perfekta hår. Halleluja! Sen älskar jag ju välklädda män. 
 
Näst ut är Ryan Gosling. En av mina absoluta favoritfilmer är The Notebook. Så självklart har Ryan en plats på min topp 5!
 
Om min framtida man är så snygg som Patrick Dempsey när han är 47år kan jag skratta mig lycklig. Eftersom jag följer Greys slavisk får slävklart McDreamy kvala in på listan.
 
Självklart ska vi ha med iaf en svensk pudding på listan! Det blev svärmorsdrömmen Måns Zelmerlöv. Charmig, snygg och sjunger som en gud. Ja, vad mer begär ni?
 
Slutligen ville jag ta med denna otippade man. Så långt ifrån de bildsköna grabbar ovan är han Russel Brand. Verkligen långt ifrån "min stil" och jag vet att många av er tycker att jag är sjuk i huvudet när jag säger att han har nått oemotståndligt över sig.
 
 
Vad tycker ni? Håller ni med? Jag har suttit och stirrat på dessa män nu i ett par timmar medans jag fixat med inlägget och tror nog att det jag gillar med dem alla är ögonen. Herregud vad det gör mycket. Jag skulle vilja säga att en annan gemensam nämnare är perfekt hår och snygg välklädd stil. Men så kommer det där wildcardet Brand och ställer till det. Men han är kanske undantaget som bekräftar regeln?