/ Linas Vardag /

Long time no see

Jag vet inte vad det är med mig och augusti. Det är så himla förknippat med nystart. Nytt skolår, tillbaka på jobb efter semester och för mig har det även inneburit flera flyttar. Kanske är det därför jag känner ett plötsligt bloggsug igen. Det är ju inte klokt att jag inte uppdaterat på över ett halvår. Så vad har hänt sen sist? Tja, till att börja med så har jag ju hunnit bli ett år äldre. 8kg lättare och garanterat lyckligare. Jag jobbar fortfarande på KappaAhl, sjunger massor, tränar nästan lika mycket och dejtar samma man. Inte mycket nytt under solen. 
 
Just nu vill jag bara önska er varmt välkomna! Gamla som nya. Jag är taggad på att få dela med mig av mitt liv till er igen. Hoppas ni är med mig? 
 
Nu kör vi!
 
 
#1 / / Maria Lilja:

Äntligen!

Svar: Åh vad glad jag blir! =)
Lina Olsson