/ Linas Vardag /

Mot skogen

Nu tar jag med mig min fina Patrik och hälsar på mamma i skogen. De har visserligen träffats förr men det ska bli himla roligt att få visa honom hur fint det är där och såklart hur jag bott. Samt få äta söndagsmiddag med mamma, den helt klart viktigaste personen i mitt liv.

#1 / / Lilla Elin [drömmen om ett barn]:

Hejsan fina du :)

Jag tänkte kika in & tipsa om en mysig tävling jag har dragit igång i min blogg. Du kan vinna ett serum som gör att du får fylligare och längre ögonfransar :)Skulle bli super glad om du ville vara med :) <3 kram på dig

http://lillaelins.blogg.se/2012/april/tavling-med-fair-with-hair.html#comment

#2 / / Mikael:

Heej!



Förlåt om jag stör, men tänkte bara fråga om jag kan få lite hjälp från dig skulle verkligen behöva det. Skulle du ha något intresse att hjälpa till i modeforum för modekunniga och modeintresserade personer? Moderator / VIP roller finns för seriösa och engagerade personer. Även ett inlägg hjälper mycket för att få modeforumet mer levande. Om du kanske bara gillar att läsa inlägg men inte vill bli medlem så kan du visa ditt stöd genom att klicka på Facebook like knappen. Tack för att du tar dig tid att kolla på detta / En stor Kram

#3 / / BYSOFIA:

BYSOFIA.SE
På min sida delar jag med mig av min livshistoria när jag själv som liten blev svårt sjuk och hur jag lever med det idag. Hur vi klarade oss ur branden då allt försvann och vi fick börja om på ruta ett. Hur min lillebror blev frisk från sin hjärtsjukdom. Och det värsta då min far lämnade oss på bara fem veckor av elakartade hjärntumörer - fuck cancer! Det var bara ett år sedan.. Lever varje dag i hopp om en lugnare och friskare framtid och jag ger inte upp hoppet!

Älskar mode vilket jag delar med mig i massa outfits, inspiration, vardag då jag äntligen flyttat till Stockholm. Hur jag frilansar som modell och mitt senaste jobb för Nelly.com. Kika in och se om det är något du fastnar för så hoppas jag vi ses och hörs igen. ♥
Instagram - @sofiahanden