/ Linas Vardag /

Lägesrapport

Så här ligger det till. Efter nyår lovade jag mig själv att i år ska jag utnyttja min fulla potential, göra mer av det jag älskar och verkligen leva. Och när jag går in för något så gör jag det fullt ut! Men dynget har ju fortfarande bara 24 timmar. Denna vår har jag ett fullspäckat schema. Förutom jobbet så ska jag läsa 22,5 hp design och trendspaning, sjunga med två körer och fortsätta träna mina tre pass i veckan. Och seriöst ta mig en funderare på om jag inte skulle ta och bli instruktör som jag får påtryckningar om. Jag är lite sugen. Ja ni hör ju. Jag tror att ni förstår vart jag är påväg. Vill jag ha tid med mitt sociala liv så får något bli lidande. Och just nu är det som ni märkt bloggen som blöder. Jag vet inte om ni som inte bloggar förstår hur mycket tid det faktiskt tar. Just nu känns bloggen som ett måste och jag får lite dåligt samvete om jag inte hinner med. Det lovade jag mig själv när jag startade upp igen i somras att jag aldrig skulle känna. Jag säger inte this is it så att säga. Bara att jag kommer uppdatera mindre. När jag har tid och lust typ. Jag kommer vara fortsatt aktiv på instagram (linaolssons) så min vardag blir ni ju inte av med! Jag har som sagt fullt upp, och jag älskar det! 
 
En glad och lycklig Lina på väg mot roligheter förra helgen.