/ Linas 5:2 / Linas Vardag /

Ett endaste litet år

Tänk så otroligt mycket som kan hända på ett år. Det var ungefär vid den här tiden förra året som jag bestämde mig för att inte längre va en tjockis. Gick tillbaka i arkivet för att hitta lite bilder från den tiden. Jag fattar knappt att det är samma tjej. Att det där var jag. Fast helt ärligt så kändes det aldrig som jag. Jag gick upp de flesta kilona på kort tid och har aldrig definierat mig som den tjocka tjejen. Nu ligger den tiden så långt bakom mig. 25kg och gud vet hur många centimeter. Ett enkelt mått är BHmåttet. När jag började min resa var jag 95cm under bysten. Idag är jag 75cm. Det är så jäkla härligt att kunna handla precis vad man vill.Min resa är inte färdig, jag har en lång bit kvar, men jag ser fram emot hösten och alla träningspass och fastedagar som tar mig en bit närmre målet.
 
Hösten 2013 - Våren 2014